[vc_row css=“.vc_custom_1593354592234{margin-top: 50px !important;margin-bottom: 0px !important;}“ mobile_bg_img_hidden=“no“ tablet_bg_img_hidden=“no“ woodmart_parallax=“0″ woodmart_gradient_switch=“no“ row_reverse_mobile=“0″ row_reverse_tablet=“0″ woodmart_disable_overflow=“0″][vc_column][vc_tta_accordion shape=“square“ color=“white“ c_icon=“chevron“ c_position=“right“ active_section=“1″ no_fill=“true“ collapsible_all=“true“][vc_tta_section title=“Je možné si zboží předem prohlédnout?“ tab_id=“1484056430132-f06cc1b5-a7ca“][vc_column_text text_larger=“no“]Ano. Zboží si můžete prohlédnout při osobním odběru na vámi zvolené pobočce. K dispozici je prodejna Hradec Králové, Praha, České Budějovice a Slavkov u Brna. Nejprve však vyčkejte na potvrzovací email, kterým vás informujeme o připravenosti vaší objednávky na dané prodejně. [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Mám otázku ohledně výběru vhodné varianty příslušenství. Kde mi budou dotazy zodpovězeny?“ tab_id=“1484049984302-e0b553b6-82dc“][vc_column_text text_larger=“no“]Kdykoliv jsme Vám k dispozici na telefonním čísle +420 777 624 350, případně jakékoliv Vaše otázky zodpovíme prostřednictvím e-mailu či písemně.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Jak zjistím, kdy mi bude objednané zboží doručeno?“ tab_id=“1484057271889-b3b2ad15-15f7″][vc_column_text text_larger=“no“]U jednotlivých položek vidíte jeho dostupnost, nebo skladovost. Na základě této skutečnosti a dalších uvedených informací (termín dodání přepravní společností či osobní odběr) je možné si odvodit termín doručení. O jednotlivých krocích – přijetí, vychystání, expedování, Vás budeme informovat, aby jste tak stav své objednávky měli stále pod kontrolou.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Co když zvolím zboží a nevšimnu si, že není skladem?“ tab_id=“1484056425804-e857e9fe-0c57″][vc_column_text text_larger=“no“]V případě přijetí objednávky s neskladovou položkou, zákazníky ohledně této skutečnosti  vždy kontaktujeme a následně spolu řešíme vhodnou alternativu.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Zboží se mi nelíbí a chci jej vrátit…“ tab_id=“1593354304667-472349d2-7903″][vc_column_text text_larger=“no“]V případě, že Vám doručené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, je zde možnost vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno ve stejné kvalitě jako bylo zakoupeno. Rozhodli-li jste se zboží vrátit, nestačí je pouze poslat, ale je důležité nás o tom ve výše uvedené lhůtě jasně informovat písemně prostřednictvím formuláře, který je k dispozici ke stažení (Formulář pro vrácení zboží (docx)), nebo e-mailem či telefonicky. Stejným způsobem se lze také domluvit na způsobu vrácení zboží.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Kdy dostanu zpět své peníze?“ tab_id=“1″][vc_column_text text_larger=“no“]Od doručení oznámení vám peníze vrátíme do 14 dnů. Tato doba se může prodloužit, pokud neobdržíme vracené zboží nebo doklad o tom, že jste ho již poslali. Ve vrácené částce jsou taktéž zahrnuty i náklady na dopravné, které jste zaplatili při koupi. Pokud bude vrácené zboží vykazovat podstatné známky opotřebení či bude jinak poničeno, vrácená částku může být nižší, než jste za zboží zaplatili.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Chci reklamovat vadné zboží. Jak postupovat?“ tab_id=“1593354216357-a2b43045-3503″][vc_column_text text_larger=“no“]Zabalené reklamované zboží s popisem závady zašlete na uvedenou adresu provozovny, nejlépe po předchozím upozornění na tuto skutečnost prostřednictvím e-mailu, písemně či telefonicky. Formulář pro vypsání informací potřebných pro zahájení reklamačního řízení najdete zde. (Reklamační formulář (docx))[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]